''

Sunday 11 September 2011

Pelakon Lelaki Popular

Shaheizy Sam. Byk kali pernah ku tgk mamat ni berlakon drama, filem. Kool la aku tgk. Pandai berlakon & pegang mcm2 watak. Takde la mcm pelakon lain, asik jadi hero jer kan. Dak ni kalo berlakon mmg real. Kalo bg watak jahat, mmg samseng giler aku tgk. Kalo dpt watak anak yg baik, mmg sampai nak menitik la air mate aku tgk drama dia. Tp jgn tanye citer ape yg dia berlakon, aku tak ingat tajuk. He he he.

Aneway, aku bukan nak komen pasal lakonan dia kat sini. Aku nak pick kate2 ucapan dia mase dia menang anugerah dlm filem festival malaysia. Mmg org mcm ni la yg aku suka. Selalu artis2 ni bila menang, ayat default diaorg 'owhhh.... saye tak menjangka kan dpt anugerah ini. owh saye tak sangka...'. Come on la, takde konfiden langsung, nak rendah diri sangat lah tu konon ek. Tp dak Shaheizy Sam ni, mmg ayat dia aku suka, konfiden & bersemangat. He said, for years saye tgk org lain yg naik pentas dpt this award. But now, i'm holding it. Mmg usaha saye selame ni berbaloi. So, keep it up Shaheizy Sam.

Moral of the story nak ckp, Be Confident of Yourself. Tp jgn jadi arrogant sudah la. Peace :)!!!!

No comments:

The text you want changed to the font specified above Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

''